Cesta: Aktuality » Archív » Soutěž Business Point
Business Point 2012
Business Point je celonárodní manažersko-marketingová soutěž, organizovaná Fakultou podnikatelskou Vysokého učení technického v Brně ve spolupráci s přední jazykovou a překladatelskou agenturou MKM.
Soutěž Business Point je určena pro všechny studenty středních škol. Cílem je, aby studenti vytvořili tým a pod vedením učitele zpracovali jedno ze soutěžních témat a navrhli vlastní řešení.
Témata soutěže
1.) Téma „Regionální rozvoj“
Hlavním úkolem je identifikovat oblasti, které nejsou dostatečně podporovány v regionu, ve kterém žijete. Cílem je vytvořit marketingový plán, který povede k nápravě současného stavu.
2.) Téma „Internetový marketing“
Zvolte si konkrétní firmu nebo organizaci a popište komplex jejich činností na internetu. Zhodnoťte smysl a efekt jejího působení a definujte předpoklady, za kterých bude internetový marketing klíčem k úspěchu.
3.) Uvedení nové služby na trh
Hlavním cílem je vypracovat plán zavedení nové služby na trh.
4.) Návrh zlepšení aplikace "chytrého telefonu"
Hlavním cílem je navržení nové aplikace, která dle provedené analýzy "chytrým telefonům" chybí z pohledu studentů středních škol.
5.) Podpora IT v korporátní sféře
Hlavním cílem je vytvořit návrh webových stránek a databázového modelu elektronického obchodu.
6.) Uvedení nového výrobku na trh
Hlavním cílem je vypracovat plán zavedení nového výrobku na trh. Výrobek může mít i nehmotný charakter (například finanční produkt).
Více informací naleznete ZDE